Sıkça Sorulan Sorular

 

Kiralama süresi boyunca ruhsat sahibi ben mi olacağım?

Kiralama süresi boyunca ruhsat sahibi vdf filo olacaktır.

Ne kadar süre ile kiralama yapabilirim?

18 aydan 47 aya kadar olan süreler ile kiralama yapabilirsiniz

Hangi markalar için kiralama teklifi alabilirim?

Tüm markalar için kiralama yapabiliriz.

Kiralama süresi boyunca kasko ve trafik poliçesini ben mi yaptıracağım?

Kiralama süresince trafik ve kasko poliçesi vdf filo tarafından yapılacak olup, bedelleri kiralama fiyatının içindedir.

Kiralama dönemi sonunda araç sahibi ben mi olacağım?

Hayır, kiralama dönemi sonunda araç vdf filo’ya iade edilir.

Kiralama yapabilmek için en az kaç araç kiralamam gerekiyor?

Dilediğiniz adette araç kiralayabilirsiniz.

Kiralama dönemi boyunca araç muayenesini ben mi yaptıracağım?

Araç muayene işlemi kiralayan şirket tarafından yaptırılır ve ücreti vdf filo tarafından ödenir.

Her an ulaşabileceğimiz bir çağrı merkezi hizmetiniz var mıdır?

Evet. 444 90 96 numaralı çağrı merkezimiz 7 gün 24 saat kullanıcılarımıza her türlü desteği sağlamaktadır.

Teklife onay verdikten sonra aracı ne kadar sürede teslim alabilirim?

Aracın yetkili satıcı stoklarında bulunması halinde yaklaşık teslimat süresi 3 haftadır. Teslimat süreleri araçların bulunabilirliğine göre değişkenlik göstermektedir.

Kontrat süresince anlaşılan km yıllık olarak mı kontrol edilecek?

Hayır. Kontrat sonunda toplam km dikkate alınır..

Kiralama için talep edilen evraklar nelerdir?

  • Ortaklara ait tüm nüfus cüzdan fotokopileri
  • Vergi levhası
  • Sicil gazetesi fotokopisi
  • Vergi dairesi/yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından onaylanmış son iki yıla ait bilanço ve gelir tablosu
  • Son döneme ait detay mizan
  • İmza beyannamesi/sirküleri
  • Son 3 yıla ait bilanço ve detay mizan

Kiralama fiyatına yakıt dahil mi?

Yakıt maliyetleri kiralama bedellerine dahil değildir.

Araçların üzerine logo yaptırılabilir miyiz?

Araçlara logo veya giydirme yapılmak istenmesi halinde teklif aşamasında haber verilmesi gerekmektedir. Logonun ruhsata işletilmesi operasyonu ve bedeli vdf filo tarafından karşılanmaktadır. Logo & giydirme ücreti, aracın logo tespitinin muayene istasyonunda yaptırılması, müşterilerimiz tarafından karşılanır.

Aracımı işlemler için servise ben mi götüreceğim?

Teklif aşamasında vale hizmetinin servis paketine dahil edilmesi durumunda, tüm operasyonel servis işlemleri tarafımızca yapılmaktadır. Servis paketinizde vale hizmeti bulunmuyor ise aracınızı bakıma götüreceğiniz zaman çağrı merkezimiz her zaman size en yakın yetkili servisler ve randevu konusunda destek olacaktır.

Kiralama yapılan dönemin sonunda kiralanan aracı satın alabilir miyiz?

Evet, kiralama yapan şirket haricinde, şahıslar (Ör: şirket çalışanları, firma sahipleri veya 3. şahıslar) aracı vdf filo’nun teklif edeceği fiyattan satın alabilirler.

Araçlara herhangi bir aksesuar taktırabilir miyiz?

Park sensörü, bluetooth vb. aksesuarlar vdf filo’nun yazılı izni alınarak taktırılabilir. Bu durumda bu aksesuarların bedelleri müşterilerimiz tarafından karşılanacaktır.

Aylık kira bedelini hangi ödeme yöntemlerini kullanarak yapabilirim?

vdf filo’nun banka hesaplarına yatırılabilir.

Kiralama süresi boyunca aracım ile alakalı herhangi bir sorun ile karşılaştığımda ne yapmalıyım?

444 90 96 nolu çağrı merkezimizden her türlü desteği alabilirsiniz.

Trafik cezalarını ben mi ödeyeceğim?

vdf filo'ya tebliğ edilen trafik cezaları tarafımızca ödenip, müşterilerimize faturalanmaktadır.

Kiralamada hizmet kapsamına neler dahil?

  • Bakım ve Hasar Onarım
  • 7/24 Yol Yardım
  • Lastik Değişimi ve Saklama
  • Yedek Araç
  • Trafik Para Cezası
  • Araç Takip
  • Raporlama
  • Vale
  • Bazı hizmetler tercihe bağlıdır